הוקמה ועדת שרים לדרוזים, איוב קרא: מבטיחים ומקיימים

איתי גדסי No Comments on הוקמה ועדת שרים לדרוזים, איוב קרא: מבטיחים ומקיימים

מחאת הדרוזים: לאחר שבמהלך הפגישות בין ראה"מ נתניהו לבכירי העדה הדרוזית, הובטח כי יהיו שינויים משמעותיים, בתקציבים ייעודיים לטובת העדה, לפיתוח הכפרים היישובים, המורשת וההשכלה בקרב הצעירים. היום (ראשון) אישרה הממשלה את הקמת וועדת השרים שתבחן את המצוקות איתם מתמודדים בני העדה ולטיפול מהיר בבעיות. ראש הממשלה הבטיח כי יעקוב באופן אישי אחר תפקוד הוועדה …

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחאת הדרוזים: לאחר שבמהלך הפגישות בין ראה"מ נתניהו לבכירי העדה הדרוזית, הובטח כי יהיו שינויים משמעותיים, בתקציבים ייעודיים לטובת העדה, לפיתוח הכפרים היישובים, המורשת וההשכלה בקרב הצעירים.

היום (ראשון) אישרה הממשלה את הקמת וועדת השרים שתבחן את המצוקות איתם מתמודדים בני העדה ולטיפול מהיר בבעיות. ראש הממשלה הבטיח כי יעקוב באופן אישי אחר תפקוד הוועדה והתוצאות שיהיו בשטח.

תקציבים בעלות של מיליארדי שקלים, אמורים לעבור אל צרכי העדה הדרוזית בכפרים בהם הם חיים. כך לפי פרסומים מטעם לשכת ראש הממשלה. השר הדרוזי בממשלה איוב קרא שהוביל את השיחות, הודיע היום על ההצלחה הראשונית כצעד ראשון, לקראת טיפול מלא בבעיות אותם העלו בפני ראש הממשלה.

שר התקשורת איוב קרא; אני גאה שרה"מ וממשלת ישראל לא רק מבטיחים – אלא גם מקיימים !

הבוקר אושרה בממשלה הקמת ועדת השרים בראשות רה"מ וכל השרים הבכירים –  ועדה שתטפל ותקדם את עניניהם של העדה הדרוזית והצ'רקסית.

מעז יצא מתוק, וכמו שהבטחתי – אני אמשיך לשרת ולדאוג לעדה הדרוזית המופלאה, אליה אני גאה להשתייך.



0 תגובות